Σάββατο 5 Ιουνίου 2010

"Χαρίζω τα βιβλία μου!" του Ηλία Μαμαλάκη

Όλη μου τη ζωή την έζησα δυνατά και τρέχοντας. Ό,τι κι αν έκανα προσπάθησα να το κάνω καλά και προσπαθώ ακόμα. Αγάπησα πολλά μικρά πραγματούδια και έκανα μικρές και μεγάλες συλλογές, από πράγματα που είναι αδιάφορα σε όλους, όπως μπαστούνια από όλο τον κόσμο, άλλα απλά απλούστατα και άλλα περίτεχνα. Καπέλα από όλο τον κόσμο, μικρές μινιατούρες καραβιών, γατούλες από κάθε υλικό, μαχαίρια και σπαθιά, 300 σουγιάδες απ’ όλο τον κόσμο και βιβλία, πολλά βιβλία. Τα μάζεψα όλα με πάθος και ξαφνικά σε τούτη την ηλικία βλέπω ότι με βαραίνουν.
Κάποτε ξεκινούσα για ταξίδι με μια ξέχειλη βαλίτσα, computer, φωτογραφικές μηχανές, περίτεχνα αξεσουάρ ταξιδιού, κουβαλούσα σαν το γαϊδούρι. Μέχρι που κάποια στιγμή κατάλαβα ότι μπορείς να λήψεις από το σπίτι σου για αρκετές μέρες κουβαλώντας μαζί σου δυο εσώρουχα, μια αλλαξιά ρούχα και λίγο tide για να πλένεις τα βρώμικα το βράδυ στο νιπτήρα του ξενοδοχείου σου. Με τα λίγα αποκτάς ελευθερία, με τα πολλά σκλαβώνεσαι.
Θέλω λοιπόν να διαθέσω πολλά από τα βιβλία μου. Δεν θέλω να τα δώσω σε παλιατζήδες, σε ψυχρούς εμπόρους που θα μου δώσουν μια δεκάρα εμένα και αυτοί θα τα πουλήσουν δυο δεκάρες. Δεν θέλω τα βιβλία μου να εκπορνευθούν.
Θέλω να τα χαρίσω σε ανθρώπους που τα θέλουν, θέλω να πάνε σε κάποια βιβλιοθήκη που θα τα ξεφυλλίσουν κάποιοι ενδιαφερόμενοι και επειδή είναι και βαριά και πολλά θα πρέπει όποιοι ενδιαφέρονται να έρθουν να τα πάρουν αφού πρώτα συνεννοηθούμε.


Έχω πολλά βιβλία που αφορούν ιστορικά και φωτογραφικά άλμπουμ πάρα πολλών χωρών της Ευρώπης. Έχω βιβλία για την τέχνη, έχω εκατοντάδες ταξιδιωτικά βιβλία παλαιά και νέα και φυσικά έχω βιβλία μαγειρικής που ξεπερνούν τους 1500 τόμους. Αυτά θα ήθελα να πάνε σε ένα δημόσιο σχολείο μαγείρων που είμαι διατεθειμένος εάν ενδιαφερθούν ειλικρινώς μέχρι και τα έπιπλα της βιβλιοθήκης που θα μπουν τα βιβλία να πληρώσω στο ΙΚΕΑ.

Αν λοιπόν ενδιαφέρεται κάποιος για βιβλία να στείλει ένα mail στο info@eliasmamalakis.gr γράφοντας καθαρά το όνομά του, τι εκπροσωπεί και τι τα θέλει.

Αν βρω τη ζήτηση ενδιαφέρουσα θα απαντήσω.

Πηγή: www.protagon,gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: